سردار علی مجیدی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به گستردگی نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور و نیز محدودیت ارائه خدمات پزشکی به پرسنل ناجا و خانوادههای آنان، سامانه 165(صدای پزشک) از نیمه دوم سال87 در بهداری ناجا راهاندازی شد.
وی اظهار داشت: سامانه 165 (صدای پزشک)، مجهز به صندوق صوتی است و پرسنل نیروی انتظامی میتوانند از طریق خط امین هر هفته شنبهها از ساعت 9 تا 11 با کارشناس تغذیه، چهارشنبهها با کارشناس روانشناسی، هر روز از ساعت 8 تا 13 با پزشک عمومی و همچنین روزهای دوشنبه با پزشکان متخصص این سامانه تماس بگیرند و مشکلات و سؤالات خود را مطرح کنند.
سردار مجیدی افزود: پرسنل نیروی انتظامی و خانواده آنان درصورت نبود خطوط امین میتوانند از طریق خط شهری 63982165 با این سامانه تماس بگیرند و سؤالات خود را مطرح کنند.وی پاسخگویی به سؤالات پزشکی شهروندان و پرسنل ناجا از طریق ارسال پیامک (SMS ) را یکی دیگر از برنامههای بهداری ناجا در سال آینده اعلام کرد و افزود: بهمنظور توسعه سامانه165 (صدای پزشک) و ارائه خدمات بهتر به پرسنل ناجا و شهروندان قصد داریم با راهاندازی این سیستم شرایطی را فراهم کنیم که تماسگیرندگان بتوانند سؤالات خود را از طریق پیامک، ارسال و پاسخ خود را نیز از این طریق دریافت کنند.